SEAFIGHT MOBILNI PRIPOJENI/DATA

Diskuze na fóru 'Nápověda' zahájená uživatelem Cannis_Aureus, 15/8/15.

Milý(á) fórum uživatel (ko),

pokud chcete být na fóru aktivní a máte zájem se zúčastnit v různých diskuzích a využívat dané fórum musíš se nejdříve přihlásit do hry. Pokud nemáš žádný herní účet, prosím, zaregistruj se. Těšíme se na Tvou návštěvu na našem fóru! „do hry“
Stav vlákna:
Žádné další odpovědi nejsou možné.
  1. Cannis_Aureus

Cannis_Aureus Pilný autor

zdar nikde sem tu zadnou diskuzi na toto tema nenasel tak zakladam

pracuji jako ridic mkd a dost casu travim mimo domov a nemam co delat o pauzy. tak sem si koupil notebook a ted jak velky balik dat ? mam 4G pripojeni a balik na 10 giga mesicne, data budu vyuzivat vyhradne na sea a jen kdyz budu na cestah doma ne.
    kolik priblizne 1hodka sezere dat? kdyz rekneme v praci o pauzy by jsem to mnel pustene cca 40 + - hodin na mesic
    poprosil bych o radu od hracu ridicu jak to resite vy nebo si hrajete jen doma ? dik

2. Poseidon

Poseidon Board Administrator Team Seafight

Ahoj Cannis_Aureus, bohužel náročnost oficiální není zveřejněná. Jedině jestli má někdo vlastní zkušenost.

3. CooL-NoStress™

CooL-NoStress™ Pisálek fóra

Cannis_Aureu,
    To ti v pohodě vystačí :)

4. [-Bender-]

[-Bender-] Aktivní autor

Hrávam takto v robote, čas hrania je skoro nepodstatný, ten žerie minimum, najviac dát sa minie keď načítava stránku a mapu. Povedzme že za 10 hodín na mape minieš max 100 MB, aj to som asi povedal veľa. Hlavne si na NB vypni automatické sťahovanie aktualizácií.

5. ĐĮƜĬƊƸƦ

ĐĮƜĬƊƸƦ Pisálek fóra

Ahoj, dost dlouhou dobu jsem hrál jen přes mobilní internet od O2, které mělo FUP 100MB/den. No, za cca 4 hodiny hraní byl limit překročen, a já se pak modlil, abych nemusel dávat F5 - pak už se to nenačetlo :D Takže rada - na mapě vše okamžitě na nejnižší detaily - žádná pohyblivá voda, racci, ryby atd. Počítej s tím, že nejvíc dat sežere načítání obrázků, podle toho se zařiď.
    Doufám že pomůže :)